Yayınlar

Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayımlanan Makaleler:

  • Sirkeci Kubra, Arıkan Esra (2021). The Infinite Wardrobe: Female Consumers' Value Perceptions Regarding Collaborative Consumption of Apparel. South East European Journal of Economics and Business, 16(2), 150-170., Doi: 10.2478/jeb-2021-0020. https://journal.efsa.unsa.ba/index.php/see/article/view/1458

 

Ulusal Hakemli Dergilerde Yayımlanan Makaleler:

  • Malakmadze Ketevan, Unver Suheyl, Arıkan Esra (2017). Çevrimiçi Gizlilik ve E-Sadakat Eğilimi İlişkisi Üzerine Ülkeler Arası Bir İnceleme: Türkiye ve Rusya Arasında Bir Karşılaştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi (Journal of Business Research- Turk), 9(1), 439-463., Doi:10.20491/isarder.2017.253 https://isarder.org/2017/vol.9_issue.1_contents.pdf

  

Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitaplarında (Proceedings) Basılan Bildiriler:

  • Toprakci Sena, Altinigne Nesenur (2024). The Effect of Brand-Visual Fit on the Preference for Access-Based Consumption: The Mediating Role of Platform Trust and Platform Credibility. American Marketing Association (AMA) Summer Conference 2024 (sunum için kabul edildi).
  • Ozbayrak Deniz, Altinigne Nesenur (2021). The Effect of Typography on Brand Credibility: The Mediating Role of The Message Persona. American Marketing Association (AMA) Summer Conference 2021. (https://www.ama.org/wp-content/uploads/2022/02/2021-Summer-AMA-Proceedings.pdf2022.pdf )
  • Acikgöz Fulya, Arıkan Esra (2019). Examining the Antecedents and Consequences of Emotional Brand Attachment: For "Rosy Side" and "Blue Side". 41st Annual ISMS (INFORMS Society for Marketing Science) Marketing Science Conference.

 

Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitaplarında Basılan Bildiriler: