BİLGİ Ticket

Eğitim süreçleriniz veya kampüs hayatı ile ilgili tüm taleplerinizi ilgili birime veya kişiye iletmek için artık tek bir platform var.

Her türlü talebinizi BİLGİ Ticket’a iletin, değerlendirmeye alarak sizin için çözüm üretelim.

Öğrenci belgenizi temin etmek, akademik kadroya taleplerinizi iletmek, kampüs içindeki bir hizmet veya uygulamayla ilgili görüş bildirmek veya derslerle ilgili yeni bir düzenleme talebinde bulunmak…

Talebiniz ne olursa olsun BİLGİ Ticket sistemi ile nerede olduğunuz fark etmeksizin taleplerinizi kolayca oluşturabilir ve platform üzerinden süreci adım adım takip edebilirsiniz. Aklınızdaki soruları yapay zekâ asistanımız Hermione’e sorarak anında cevap alabilirsiniz.

Ticket sisteminde;

  • BİLGİ kullanıcı adınız ve şifrenizle girdiğiniz https://ticket.bilgi.edu.tr adresi üzerinden;
  • ticket@bilgi.edu.tr’ye e-posta göndererek;
  • 444 0 428’i arayarak;
  • SIS sayfanızdaki BİLGİ Hattı bölümünden taleplerinizi oluşturabilirsiniz.

 Bu kanallar üzerinden oluşturduğunuz taleplerinizin hepsi İletişim Merkezimiz üzerinden ilgili birimlere yönlendirilecektir. Dijital platform üzerinden taleplerinizi görüntüleyebilir ve durumu hakkında bilgi edinebilirsiniz.

Ticket oluşturma konusunda destek alabileceğiniz el kitapçığına şu linkten ulaşabilirsiniz.