“Pandemi Döneminde Mültecilerle Çalışmak” Webinar Serisi
Sosyoloji ve Eğitim Çalışmaları Merkezi (SEÇBİR), İstanbul Bilgi Üniversitesi Göç Çalışmaları Merkezi ve Sosyal Hizmet Uzmanları Derneği İstanbul Şubesi işbirliğiyle “Pandemi Döneminde Mültecilerle Çalışmak” başlıklı bir webinar serisi düzenliyor.
“Sosyal İçerme Bağlamında Sivil Toplum ve Öğrenme Toplulukları: Yetişkinliğe Geçiş Dönemindeki Refakatsiz Küçükler” başlıklı Erasmus+ projesi, Slovenya, İtalya, Almanya ve Yunanistan’daki partner kurumlarla birlikte erken yetişkinliğe geçiş sürecindeki refakatsiz küçükleri destekleyebilecek yenilikçi bir model geliştirmeyi hedefliyor.
Webinar serisinde mültecilerle çalışanların sahadaki ihtiyaçlarını anlamaya yönelik proje kapsamında elde edilen kazanımlar paylaşılacak.
Zoom uygulamasının kullanılacağı webinara katılım için linkte yer alan kayıt formunu 4 Kasım Çarşamba saat 12.00'ye kadar doldurabilirsiniz. Zoom linki, kayıt formunda paylaşacağınız e-posta adresine webinar öncesinde iletilecektir.
PROGRAM
5 Kasım 2020: Pandemi döneminde mültecilerle çalışmak: Sahadan deneyimler
Saat: 20.00 - 21.15
Konuşmacılar:
Kemal Vural Tarlan, Kırkayak Kültür
Gökay Özerim, Yaşar Üniversitesi
Moderatör: Kenan Çayır, İstanbul Bilgi Üniversitesi, Sosyoloji ve Eğitim Çalışmaları Merkezi
19 Kasım 2020: Pandemi döneminde mültecilerle çalışmak: Tükenmişlik ve özbakım
Saat: 20.00 - 21.15
Konuşmacılar:
Dilşen Özden, somatik deneyimleme uygulayıcısı
Moderatör: Melike Ergün, İstanbul Bilgi Üniversitesi, Sosyoloji ve Eğitim Çalışmaları Merkezi
3 Aralık 2020: Pandemi döneminde mültecilerle çalışmak: Çocuk katılımı
Saat: 20.00 - 21.15
Konuşmacılar:
Ertan Karabıyık, Kalkınma Atölyesi
Ayşe Beyazova, bağımsız araştırmacı
Moderatör: Pınar Uyan, İstanbul Bilgi Üniversitesi, Göç Çalışmaları Merkezi
17 Aralık 2020: Pandemi döneminde mültecilerle çalışmak: Yeni dönem? Yeni kavramlar?
Saat: 20.00 - 21.15
Konuşmacılar:
Suzan Oktay Erol, Sosyal Hizmet Uzmanları Derneği İstanbul Şubesi
Maissam Nimer, Paris Nanterre Üniversitesi
Moderatör: Kenan Çayır, İstanbul Bilgi Üniversitesi, Sosyoloji ve Eğitim Çalışmaları Merkezi